domingo, 2 de enero de 2011

ENTREVISTA A PAKITO HERVAS

ENTREVISTA A PAKITO HERVAS ENTRENADOR DE L’EQUIP ALEVÍ
Pakito, ara que arribem al primer terç del campionat,  ens agradaria que responguessis a aquestes preguntes:



1.      El teu equip està complint les expectatives inicials?
Si. Estem jugant a la manera que a mi m'agrada i fa que els aficionats gaudeixin veien els partits de futbol (des del meu punt de vista).

2.      Quina puntuació de 1 a 10 donaries a l’equip?
Un 8,5 o 9. Perquè estan creixent, tant en la manera de jugar com a equip com individualment , i no els hi poso un 10 per alguns comportaments que tenen als entrenaments.

3.      Que ha sigut el millor fins ara ?
El cap de setmana quan em varen dir que agafaven en Miguel per la selecció catalana i la veritat es que em vaig sentir molt identificat. M'alegro molt per ell.

4.      Que ha sigut el pitjor?
Alguns entrenament amb només 6 jugadors i a vegades menys. L'any passat siguent aleví de 1er any tenia pista entera i aquest any que som de segon any no en tinc cap dia, em conformaria amb mitja hora la setmana per practicar jugades.

5.      Com definiries el joc del equip fins ara?
Increïble, perquè saben jugar en equip.

6.      Con definiries el nivell dels altres equips amb que heu jugat?
Comparant amb la nostre manera de jugar, trobo que la majoria dels equips juguen al “correcalles”, cap equip juga al nostre estil.

7.      Com definiries cada un del teus jugadors? (en un màxim de tres paraules
MARC (PORTER) -  Joan Nieto Junior!!
EDUARD – “La sombra de Pedrito”
ADRIÀ - Piquémbawer
EDGAR - Força i  potencia
BRU - Feliç, La alegria de la huerta, jajajajaja!!!
SAMU - El Sergio Ramos del ACER
MIGUEL- La qualitat, “no hace falta decir nada mas”.

8.      Que creus que podeu millorar com equip?
Petites coses, però crec que per aquesta edat ja estan molt bé.

9. Que creus que podeu millorar individualment?
Ells ja ho saben, però poquetes coses.

10. Quines expectatives teniu per la resta de Lliga?
Mantenir la tercera posició i intentar guanyar els partits importants amb el dos primers classificats.

No hay comentarios:

Publicar un comentario